Thursday 2 September 2010

Puasa Oh Raya

Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Berpuasa (huhu memang da lewat ni)..dan umat Islam sudah berkira-kira untuk menyambut Syawal tidak lama lagi..Semenjak start dari awal puasa..aku mengaku memang selalu tido awal..jam 9 mlm dah ngantuk..nak kata buat keje berat xpun..Juz duduk atas kerusi..mengadap PC dan perah otak skit buat report..xde plak masak ke..basuh baju ke..(kecuali aku cuti r)..hurm, maybe time berbuka banyak telan air sejuk kot..walhal nasi yang aku makan bape sudu jer..(^_^)..tue perihal mula2 posa le..

ni tengah2 posa plak..pasal duk pening mencari baju RAYA..(bukan xmau tempah..tapi semua jadik baju opis..hehehe..).Kononnya tema utk tahun ni nak jadi macam Amoi lor..ala2 merah malu2 g2..(choy). xsusuah sebenarnya nak cari kaler universal ni..yang jadik isu, aku xmau yang merah ang sangat..xmau yang merah gelap sangat..xnak manik banyak sangat..itu ini..Last2 jumpa satu baju ni kat Butik di SA..(chewwiittt bajunya-pilihan mama)..Aku malaih nak stori proses2 nak pakainya..cari size..yang aku tau aku dah beli baju tu..tapi yang klakarnye aku dah tukar baju tu kat Butik tu dah 3x..huhuhu

Sekarangnya ni..misi aku sebelum next week..nak kena cari lagi sepasang baju kurung...agak2 colour pe plak yg 2nd nie kan??...macam nak cari wane hijau tua..hope xde la sesi tukar2 lagi ek..i have no much time..so enjoy!

1 comment:

  1. aku lak terpaksa beli baju kaler purple...adik aku sound suh pakai kaler purple utk majlis dia....so baju raya bersekali ngan kenduri...

    ReplyDelete