Tuesday 21 September 2010

mimpi hantu

semalam tido...

mimpi macam2 hantu...

konon-konon story dia, aku tengok tv..tup2 semua orang keliling aku hilang..aku sorang je tengok tv dalam gelap

ada satu show kat tv (dalam mimpi), cerita reality orang2 yang ada pengalaman dengan hantu..

mula2 aku mcm xcited tahap baban..

skali tu...banyak gila hantu..sampai macam nak kuar tv aku tengok..

dalam mimpi aku tgk tv tu..dlm tv tu, banyak giler hantu..hantu baby r..hantu muka pecah r..hantu perempuan tahan bas r...duk lambai2 tangan kt aku..ngeri...

tapi dalam hati sempat gi rasa.."ni mimpi..mane bole real.."..(-_-)

tapi hati duk mengucap gak.."bile r nak bole buka mata??????"

skali Tuhan tu Maha Kaya, aku dah bole melihat alam...lega rasa hati..

Time tu dah jam 5 pg..

Bila pikiaq2...ada 4 sebab kot aku mimpi hantu ni...huhuhu

1st, aku duk borak2 depan umah sampai mahgrib (hantu banyak time ni)
2nd, petang semalam kawan aku ajak tengok wayang Resident Evil Sabtu ni (aku rasmi dulu kot)
3rd, puasa da balik..raya pun da berlalu..hantu2 pun kembali bermaharajalela lor
4th, x basuh kaki ke sblom tido..??? hehehe aku xhengat r..hehehe

1 comment:

  1. raya tahun ni banyak betul citer hantu..mak aku punyalah xbagi tgk..sampai dia kata klo asik tgk citer hantu..dia akan dtg nanti...(mungkin mak aku igt aku masih 6 tahun kot)..hihi..sayang mak...

    ReplyDelete