Friday 24 September 2010

Error

Adakah salah auto spelling komputer atau kita yang cuai??

Perkara lucu ini terjadi bila email diterima rakan yang sepatutnya ditulis nama Cik Izzah bertukar kepada Cake Pizza??? (gelak ramai2 time tu)

dan dalam resume yang rakan saya terima, si pengirim menulis kelayakan masuknya ialah Bachelor in .......... with Honest??? Honest o Honour?? (hurm)

Pada mulanya, aku memang macam terbelahak gile2..tapi bila berfikiran positif,hurm...anggap jer diorang salah taip..(tapi dalam hati still gelak guling-guling)hehehehe..

Aku pun manusia biasa..aku juga pernah buat salah..hehehe (gelak sorang2) (^_^)

2 comments:

  1. with honest lagi bagus drpd with honours..bukan senang nak cari yg jujur..huhuhu

    ReplyDelete
  2. aku pun selalu silap taip ..apa nak buat kesilapan pengkeranian istilah opisnya

    ReplyDelete