Monday 22 November 2010

Mak Orang???

Kejadian ni jadik petang tadi..

jam: 5.30 pm
lokasi: Stesyen Minyak P***

adik kedai minyak: banyak beli roti...(12 ketul roti gardenia)
aku: a'ah (sambil kuarkan dompet) - adik aku Kym Muiih sengih2 belakang aku
adik kedai minyak: (sambil pandang2 adik aku) beli utk anak ke kak..??
aku: hahhh!!?? anak? (time nie adik aku dah blah-xtahan nak gelak)
adik kedai minyak: anak akak...maksud saya anak... akak yg kecik2..(muka xsalah)
aku: akak xkawen lagi.....(wahhh)

(slalu terpikir2..muka aku ni ada ropa mcm org ada anak ke)..waahhhhhhhh nangis

kena slalu mandi embun r gni..bagi nampak mcm anak2 ribena g2..hehehe

1 comment:

  1. huhu..meh aku bagi 3 fakta:

    1) mungkin hg pakai slekeh ke kedai P*** yg dok belakang umah hg jer..so mamat kedai minyak nampak mcm makcik.. (adakah ko pakai kain batik dan berbedak sejuk di muka? hihi)

    2) mungkin dia nampak Kym mcm sebaya ko..(dlm erti kata lain matang) so dia guess kym ngn ko suami isteri. (mesti Kym marah klo kata dia nampak tua..hihi)

    3) mungkin mamat kedai tu saja nak test sama ada hg ni single atau tak..huhu (aku rasa ni fakta terbaik..sbb tu dia pandang2 Kym takut2 korang kapel la kan)

    ReplyDelete