Monday 26 April 2010

miss my blog

Gila..tue words yang pertama keluar bila bukak blog aku nie!! Mana xnye..lebih 2 bulan aku xmenjenguk lansung page aku ni..huhu..entah sihat ke x blog aku nie..(ToT)

Bukan apa..aku sibuk dengan induksi di Bangi selama 2 minggu..dengan lawatan ke Sabah...bercuti lagi..berhempas pulas dengan kerja lagi..balik rumah sibuk melayan internet, famili, tv..huhuhu

Hah, tolak campur bahagi semua kan dah lebih kurang 6 bulan..lagipun aku busy dok pikiaq hadiah and baju apa nak pakai time besfren aku kawen pada 10 April aritu..(walhal nak pakai sehari jer)..tapi its take time for me..Uols dapat bayangkan x aku mula mencari2 hadiah and baju 2 month before her wedding?!..last2 semua xberkenan..Sehari b4 her wedding, barulah terjumpa 2 pasang baju utk nikah and majlis resepsi...Syukur (-.-)

2 comments: