Friday 12 February 2010

Bila Ku Kenang...

Dulu cita-cita aku be a fashion designer..tup2 dengar2 kena gi interview la..kena ada background Arts la..itu ini..memandangkan aku ni 'asal' budak Science jadi punah la harapan aku utk bergelar fashion designer (sebenarnya malaih nak gi interview2 nie)..tapi tu dulu..lepas aku sambung Matrikulasi, minatku dalam animasi ni makin membuak2(memang suka melukis). Duk tanam cita-cita konon nak jadi pelukis animasi, last2 terpilih salah course (apa daa)..hihi..macam mana la aku boleh terjebak dalam IT (sebab ingat bidang ni boleh buat kartun/media)tapi ni bukan buat kartun.. but kena DEVELOPE SYSTEM..menjerit aku.TT..blajo bagi pass exam je..skg da lupa semua..JAVA ke, C++ ker, even kalu laptop aku sendiri buat hal pun aku bagi adik aku yg baru pas SPM setelkan..(teruknye perempuan ni =p)..okey2..sebenarnye for ur info, aku ni memang gila gambor..Famili n kawan2 aku memang dah tau peel gila aku nie..(org kata SS..pedulikan!)smpai amoi duk blow rambut aku pun, still aku nak posing maut(ceh)..terkekeh2 amoi tu cover muka dia dari camera aku (gua tarak amik gambo lu pun.haha)..

walaupun aku dah kerja Government dalam Quality Management(lari betoi dari IT)tapi aku still ada 'keje xrasmi'hihi..1st ala2 wedding planner (ramai member2aku suka sangat mintak advise aku hal2 wedding ke, engagement ke, hal decoration for their akad nikah la, n theme utk tunang pun masih merujuk kepada diriku yang masih solos ini..haha..2nd job xrasmi aku..be a photographer..dimana2, bila dan xkesah waktu aku suka take a pix..and bile turn aku, hampeh coz semua malaih nak shoot pix aku yg betoi2 posing ala2 diva ni..huhuhu (--') terpaksa ler pose sorang2 amik sendirik2..

2 comments:

  1. i like...hihihi...aku nak jadi pilot wawa...tp tau2 je lah IQ xsampai...nak jadi pramugari..tp tau2 je lah..CM tak sampai..

    ReplyDelete