Monday 26 April 2010

Bila Superhero Jawab Soalan..


Rogue and Gambit from X-Men Evolution


Hehe..ni aku amek dari blog kawan aku Dib yang ala2 gf kepada Batman tue..Maklumlah, dia tujukan semua Q nie kat superhero2..so nak xnak kenalah aku jawab..hahahaha..

Soalan-soalannya adalah:

Siapakah diri anda di rumah?
Rogue X-Men (aku mmg fan minah nie)

Siapakah diri anda di samping rakan?
Cardcaptor Sakura..a.k.a Sakura Kinomoto

Lima perkara diidamkan, tapi belum lagi tercapai iaitu

1)Ada duit beratus2 ribu
2)Kawen kat Carcosa Seri Negara
3)Cuti ke Europe n Japan
4)Ada BMW
5)Dapat lelaki idaman

Siapakah nama pasangan anda?
Gambit

Lima perkara yang anda suka dengan tentang pasangan anda:

1)Misteri
2)Good Looking
3)Romantik
4)Kelakar
5)penggoda yang bijak..huhuhuhu

Bila tarikh couple?
Ntah..terdeclare g2 jer

Apakah kenangan pahit bersama pasangan?
Bile cinta aku n dia dihalang oleh power aku yg suka menyedut power org len..NO kiss2 lor..hohohohoho

Lagu tema cinta?
My All by Mariah Carey


Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?

Jangan buat comel2 sangat..nnti perempuan lain cair...

PS: rasa malu plak jawab soalan2 emas ni..huhuhuhu (she blush)

2 comments:

  1. wei gambit tuh aku lama dah usha dia...sejak ahli muzik n the hopper lagik..hahaha(klo gambit tu ler..ke gambit lain)

    ReplyDelete
  2. gambit lain lor syg ooiiii...

    aku xnak r gambit saifullah tue..

    aku suka gambit X-Men laaa

    ReplyDelete