Monday 18 January 2010

Macam2 hal


aku tumpang simpati dengan kawan aku sorang nie..da la rumah kena 'pecah', kereta di'skrech' dengan orang yang poyo..(xreti nak minta maap)..donia.. donia..semakin canggih teknologi, semakin biadap sikap seseorang tue..biadab + sombong nak samakan dengan ape erk? kera? tapir? orang2 macam nie la yang akan membuatkan bilangan kes jenayah dalam Malaysia bertambah-tambah..(mcm mana nk kurang kan?) apa lah salahnye turun mintak maap sebab dah skrechkan keta kawan aku..pahala pun dpt ($$ duit je melayang)..sebut pasal mintak maap nie, dari segi pemerhatian aku la, laki2 r yang paling sukar melafakan kata MAAF..susah sangat ker? hihi..u just say sorry and let go..bukannya nak tumbuh ketuat ke kat muka tue..opps! (jangan marah)ni hanyalah observation aku jer..tapi in case macam pecah2 rumah nie..TIADA MAAF BAGIMU

No comments:

Post a Comment